آنکارا: شرکت هواپیمایی ترکیه 28‌ نفر از مهماندارهای خود را به‌خاطر داشتن اضافه وزن از کار معلق کرد

Airplane

این شرکت به این افراد 6‌ماه فرصت داده است که با ورزش و روش‌های دیگر خودشان را به‌وزن مناسب برسانند. رسانه‌های ترکیه اعلام کرده‌اند که این افراد که 13‌نفر از آنها خانم هستند تا زمانی که به‌وزن متعادل نرسند حقوق دریافت نخواهند کرد.

گفته می‌شود هواپیمایی ترکیه پیش از این به خدمه پروازهای خود در این رابطه هشدار داده بود. شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرده است که برای فعالیت به‌عنوان مهماندار، داشتن وزن متعادل و آمادگی جسمی مسئله‌ بسیار مهمی به‌حساب می‌آید. مهماندارها باید بتوانند در مواقع بحرانی آمادگی لازم را برای نجات جان مسافران داشته باشند.

مرگ فینالیست مسابقه جهانی سونا

هلسینکی: مسابقات جهانی سونا در فنلاند امسال با مرگ یکی از فینالیست‌های آن به‌پایان رسید و تبدیل به‌مجلس عزا شد. گرمای 110‌درجه سانتی‌گرادی در مر حله نهایی این مسابقه باعث شد که ولادیمیر لادیژنسکی از روسیه و تیمو کانونن رقیب فنلاندی او به‌حال اغما بیفتند و به‌بیمارستان منتقل شوند. هر چند کانونن توانست از این رقابت جان سالم به در ببرد اما لادیژنسکی در بیمارستان بر اثر شدت سوختگی درگذشت. مسابقه بین المللی قهرمانی سونا، از سال ۱۹۹۹‌هر سال برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید تا حد‌ممکن حرارت ۱۱۰‌درجه‌ای سونا را تحمل کنند. در طول مسابقه هر 30 ‌ثانیه، نیم‌لیتر آب روی اجاق های جوشان سونا ریخته می شود.

شکایت اهالی لندن از مسابقه‌های خیابانی

لندن: عده‌ای از ساکنان پایتخت انگلیس با اعتراض به‌مسابقه‌های خودرو‌های گران‌قیمت در برخی خیابان‌های لندن خواستار برخورد با این مسئله شده‌اند. به‌ویژه ساکنان منطقه غربی این شهر می‌گویند که خیابان‌های این منطقه در هنگام شب محل مسابقه خودروهای چند میلیون دلاری شده است و دیگر کسی نمی‌تواند خواب راحت داشته باشد.

خودروهای بوگاتی،لامبورگینی و فراری برخی از خودروهایی هستند که راننده‌های آنها برای خودنمایی در ساعات پایانی شب به خیابان‌ها می‌آیند. اهالی لندن اکنون با راه انداختن یک گروه قصد دارند برای حل این مشکل به ملاقات شهردار لندن بروند. ساکنان این مناطق عقیده دارند که نیروهای پلیس تاکنون نتوانسته‌اند واکنش‌مناسبی در این رابطه نشان دهند.

تفریح دسته‌جمعی خرس‌ها برای فرار از گرما

آلاسکا: گردشگرانی که هفته گذشته به‌پارک ملی کاتمای در آلاسکا رفته بودند با صحنه جالبی مواجه شدند که هیچ‌کس نتوانست از خیر عکاسی از آن بگذرد. قضیه از این قرار بود که گروهی از خرس‌های این پارک تصمیم گرفته بودند دسته جمعی برای فرار از گرما آب‌تنی کنند و دلی از عزا در بیاورند.

کارشناسان می‌گویند این خرس‌ها علاوه بر تفریح در این فصل می‌توانند به‌راحتی در این رودخانه ماهی شکار کنند. خرس‌های قهوه‌ای این پارک از بزرگ‌ترین حیوانات شکارچی جهان هستند و به‌همین خاطر گردشگرها از روی یک پل به عکاسی از آنها پرداختند. در این فصل تعداد ماهی‌های رودخانه این پارک افزایش پیدا می‌کند و به‌همین خاطر عده‌ زیادی از مدت‌ها پیش برای دیدن صحنه پیک‌نیک خرس‌ها در این پارک به سر می‌برند.

کد خبر 113540

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز